§. 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa obowiązujących na

terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Regulamin wraz z przepisami prawa regulują kwestie

dotyczące korzystania ze Sklepu Internetowego sallerpolska dostępnego pod adresem:

sallerpolska.pl

2. Właścicielem Sklepu Internetowego sallerpolska jest Adrian Bergier,Marcin Świderski

prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SALLER S.C.A.BERGIER M.ŚWIDERSKI

z głównym miejscem wykonywania działalności we Wrocławiu przy ul. Poniatowskiego

18/18 18lok. 18, 50-326 Wrocław, NIP: 8982205557, REGON: 022315583

3. Kupujący może szybko i efektywnie kontaktować się ze Sprzedającym poprzez wiadomości

e-mail pod adresem: sklepinternetowy@sallerpolska.pl telefonicznie dzwoniąc pod numer

tel: +48 / 531521330, faxem: - w Dni robocze w godz. 10.00 - 18.00

§. 2 DEFINICJE

1. Usługodawca, Sprzedający – Właściciel Sklepu Internetowego Saller S.C. o którym mowa

w §. 1 ust. 2 Regulaminu;

2. Usługobiorca, Kupujący – każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności

prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,

której ustawa przyznaje zdolność prawną.

3. Przedsiębiorca – Usługobiorca, Kupujący wykonujący działalność gospodarczą

w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności

gospodarczej (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 220 poz. 1447 z późn. zm.),

4. Konsument – Usługobiorca, Kupujący będący osobą fizyczną dokonujący z przedsiębiorcą

(w szczególności ze Sprzedającym) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej

działalnością gospodarczą lub zawodową.

5. Sklep – Sklep Internetowy sallerpolska dostępny pod adresem internetowym sallerpolska.pl

6. Regulamin – Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną,

7. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo

wolnych od pracy,

8. „Moje Konto” – miejsce dostępne dla Usługobiorcy po wprowadzeniu adresu loginu i hasła,

umożliwiające m.in. zamawianie towaru, śledzenie stanu realizacji zamówienia, zmianę

i poprawianie danych osobowych, itp.

§. 3. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na

umożliwieniu korzystania ze Sklepu Internetowego sallerpolska w celu zawarcia umowy

sprzedaży oraz jej realizacji.

2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieokreślony.

3. Zamówienia, w sposób określony w §. 6., można składać po dokonaniu rejestracji lub bez

dokonywania rejestracji. W przypadku dokonywania zakupów bez uprzedniej rejestracji nie

jest tworzone „Moje Konto”.

4. Usługobiorca, który dokonał rejestracji, może złożyć zamówienie po zalogowaniu się na

„Moje Konto” podając login i hasło.

5. Zamówienia realizowane są na terytorium Polski. Istnieje także możliwość wysyłki za

granicę. W takim przypadku warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo

uzgadniane indywidualnie z Kupującym.

§. 4. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu

Usługobiorca powinien posiadać:

a) Przeglądarkę internetową: Internet Explorer w wersji nie starszej niż 7.0 lub Mozilla

FireFox w wersji nie starszej niż 3.0 lub Chrome (wszystkie wersje) lub Opera w wersji nie

starszej niż 2,

b) Włączoną obsługę Java Script,

c) Aktywny adres e-mail.

2. Informujemy, iż strona internetowa sklepu sallerpolska wykorzystuje pliki cookie. Do

prawidłowego działania strony zalecamy wyrażenie zgody na włączenie obsługi plików

cookie. Szczegółowe informacje o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do

informacji za pomocą plików cookie, a także możliwości określenia przez Usługobiorcę

warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach

cookie, za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez

Usługobiorcę telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi znajdują

się w zakładce "Polityka Prywatności"

3. Przed rejestracją lub złożeniem zamówienia bez rejestracji Usługobiorca powinien

potwierdzić zapoznanie się z treścią Regulaminu.

§. 5. REJESTRACJA, WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW

O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Rejestracja jest dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji dla Usługobiorcy tworzone jest

indywidualne „Moje Konto”.

2. Usługobiorca może także dokonywać zakupów w Sklepie Internetowym bez rejestracji,

jednakże w takim przypadku rezygnuje z utworzenia „Mojego Konta” i funkcjonalności do

niego przypisanych.

3. Usługobiorca, w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz rejestracyjny. Do rejestracji

niezbędne jest podanie: loginu oraz ustawienie hasła.

4. W trakcie rejestracji możliwe jest także podanie danych do wysyłki. W przypadku, gdy

formularz wypełnia Konsument są to:

a. Imię i nazwisko,

b. Adres zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto,

województwo, kraj),

c. Numer telefonu.

5. Ponadto w sytuacji częstej nieobecności Konsumenta w miejscu zamieszkania, opcjonalne

jest podanie dodatkowego adresu do wysyłki (będącego np. adresem pracy, opatrzonego

wskazaniem godzin pracy).

6. Jeżeli formularz rejestracyjny wypełnia Przedsiębiorca do wysyłki zakupionych towarów

należy podać:

a. Firmę,

b. Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP),

c. Adres siedziby (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto,

województwo, kraj),

d. Imię i nazwisko osoby do kontaktu,

e. Numer telefonu.

7. Ukończenie rejestracji oznacza zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

8. Usługobiorca może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą

elektroniczną.

9. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeżeli

Usługobiorca nie wykazywał aktywności w Sklepie, w szczególności nie złożył zamówienia

lub nie logował się na „Moje Konto” w ciągu 2 lat od ostatniej aktywności.

10.Wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek ze stron, jak również jej rozwiązanie za

obustronną zgodą jest równoznaczne z zablokowaniem Usługobiorcy dostępu do „Mojego

Konta” oraz jego usunięciem.

11.Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeśli:

a. cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami

i celem funkcjonowania Sklepu,

b. działalność Usługobiorcy jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi,

nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób

trzecich,

c. otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych lub

związanej z nimi działalności,

d. uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub

związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Usługobiorcę o zamiarze

uniemożliwienia dostępu do usługi „Moje Konto”,

e. Usługobiorca dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych,

f. Usługobiorca w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu,

g. podane przez Kupującego dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co

do ich poprawności lub zgodności z prawdą a wątpliwości tych nie udało się usunąć

w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.

12.Przez obiektywnie uzasadnione wątpliwości, o których mowa w ust. 11 pkt g. należy

rozumieć w szczególności podanie nieistniejącej miejscowości, podanie nazwy nieistniejącej

ulicy w danej miejscowości, podanie jako nazwy odbiorcy danych fikcyjnych (np. postaci

bajkowych).

13.Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane

przez Usługodawcę zostanie przesłane na podany w usłudze „Moje Konto” adres e-mail.

Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje trwałym

usunięciem „Mojego Konta”. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług

drogą elektroniczną składane przez Usługobiorcę może zostać złożone przez przesłanie jego

treści na adres e-mail podany do kontaktu w osobnej zakładce strony internetowej Sklepu.

14.Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą

elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych umów sprzedaży, chyba że

strony postanowią inaczej.

15.Termin wypowiedzenia umowy w przypadkach wskazanych w ust. 9 i 11 wynosi 14 dni.

§. 6. WARUNKI SPRZEDAŻY

1. Usługodawca prowadzi sprzedaż detaliczną towarów prezentowanych na stronach Sklepu

Internetowego sallerpolska.

2. Stronami umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu Internetowego

sallerpolska są: Sprzedający oraz Kupujący.

3. Umowa sprzedaży może zostać zawarta zarówno z Usługobiorcą zarejestrowanym

(posiadającym „Moje Konto”) jak i z Usługobiorcą niezarejestrowanym. Usługobiorca

niezarejestrowany, w celu zawarcia umowy sprzedaży, musi każdorazowo:

a. podać aktywny adres e-mail, dane, o których mowa w § 5 ust. 4 lub 6 oraz

b. potwierdzić zapoznanie się z postanowieniami Regulaminu.

4. Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią

oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst

jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 121; dalej: Kodeks cywilny). Informacje o towarach wraz

z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do

zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

5. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Kupującego

i jego akceptacji przez Sprzedającego z zastrzeżeniem ust. 9-12. Szczegółowy opis trybu

zawarcia umowy sprzedaży określają postanowienia ust. 6-12.

6. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej można składać 24 godziny

na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 16.00, w soboty,

w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Zamówienia

można składać również e-mailem na adres: sklepinternetowy@sallerpolska.pl, Zamówienia

można składać także telefonicznie: +48 / 531521330 Zamówienia składane telefonicznie

przyjmowane są w godzinach 10.00 - 18.00 w dni robocze.

7. W przypadku złożenia przez Konsumenta zamówienia telefonicznie treść umowy sprzedaży

jest niezwłocznie potwierdzana przez Sprzedającego poprzez przesłanie wiadomości e-mail

na adres podany przez Konsumenta. Oświadczenie Konsumenta o zawarciu umowy jest

skuteczne, jeżeli po otrzymaniu potwierdzenia od Sprzedającego Konsument prześle

Sprzedającemu oświadczenie o zawarciu umowy. W tym celu wystarczy odpowiedź na

wiadomość e-mail Sprzedającego o treści np.: „Akceptuję warunki umowy”.

8. Złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej stanowi ofertę zakupu

w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, która jest wiążąca w terminie 7 dni roboczych

(po tym czasie wygasa) i składa się z następujących czynności:

a. wybrania towarów spośród prezentowanych na stronach Sklepu,

b. dodania ich do koszyka,

c. wybrania sposobu zapłaty i dostawy,

d. zalogowania do usługi „Moje Konto” w przypadku, gdy zamówienie składa Usługobiorca

zarejestrowany, chyba że zalogował się wcześniej,

e. dopełnienia obowiązków, o których mowa w ust. 3 w przypadku, gdy zamówienie składa

Usługobiorca niezarejestrowany.

f. kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę".

9. W odpowiedzi na złożone zamówienie Sprzedający wysyła wiadomość e-mail na podany

przez Kupującego adres e-mail lub kontaktuje się telefonicznie w celu:

a. zaakceptowania zamówienia (oferty) – w takim przypadku umowa sprzedaży zostaje

zawarta w dniu złożenia oświadczenia,

b. odmowy przyjęcia zamówienia (oferty) – w takim przypadku nie dochodzi do zawarcia

umowy,

c. propozycji zmian w treści zamówienia, tzw. kontroferta – w takim przypadku do zawarcia

umowy konieczna jest akceptacja kontroferty przez Kupującego.

10.Przyczyną wystąpienia z kontrofertą, o której mowa w ust. 9 pkt c mogą być

w szczególności takie okoliczności, jak brak dostępności zamówionych towarów.

11.Kontroferta, o której mowa w ust. 9 pkt c jest wiążąca dla Sprzedającego w terminie 2 dni.

Po tym czasie kontroferta wygasa. Akceptacja kontroferty przez Kupującego w terminie jej

obowiązywania (2 dni) powoduje zawarcie umowy sprzedaży na warunkach określonych

w kontrofercie.

12.Wszystkie ceny prezentowane na stronach internetowych Sklepu Internetowego sallerpolska

podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów

dostawy, które podawane są przed złożeniem zamówienia.

13.Kontakt ze strony przedstawiciela Sprzedającego, o którym mowa w ust. 8 jest też okazją do

ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego

zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od

momentu zawarcia umowy sprzedaży zamówienie zostaje skierowane do realizacji i towar

może znajdować się już w drodze do Kupującego. Niemniej, Sprzedający deklaruje, iż

obsługa Sklepu dołoży starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy

sprzedaży, umożliwić Kupującemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu

zaksięgowania wpłaty) zmianę treści zamówienia.

14.Sprzedający może w każdym czasie dokonać weryfikacji poprawności i prawdziwości

danych wprowadzonych przez Kupującego. Sprzedającemu przysługuje prawo do

odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy

w sytuacjach, o których mowa w § 5 ust. 11 pkt g.

15.Sprzedający może wprowadzać dowolne zmiany dotyczące produktów prezentowanych na

stornach Sklepu. Zmiany mogą dotyczyć cen, dodawania oraz usuwania produktów,

wprowadzania, odwoływania, jak i zmian warunków akcji promocyjnych w dowolnym

momencie. Niemniej wprowadzane zmiany nie będą odnosiły skutku odpowiednio

w stosunku do Kupujących, z którymi została zawarta umowa sprzedaży lub którzy

rozpoczęli udział w akcji promocyjnej.

16.Termin realizacji zamówienia jest każdorazowo wskazywany trakcie zawarcia umowy

sprzedaży. Zwykle czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych. Termin realizacji

należy liczyć od dnia uznania środków na rachunku bankowym Sprzedającego,

a w przypadku wyboru zapłaty przy odbiorze lub odbioru osobistego, od dnia zawarcia

umowy sprzedaży.

§. 7. DOSTAWA

1. Kupujący wybiera sposób zapłaty oraz formę odbioru zakupionego towaru.

2. Zamówione produkty są dostarczane do Kupującego za pośrednictwem firmy kurierskiej:

DHL

a. płatność przelewem: 16 zł,

b. za pobraniem: 20 zł.

3. Przy zakupie kilku rzeczy za przesyłkę Kupujący płaci tylko raz, jeśli waga zakupionych

towarów przekroczy 30 kg koszt wysyłki zwiększy się o kolejną paczkę. O ostatecznych

kosztach przesyłki Kupujący zostanie powiadomiony przed zawarciem umowy sprzedaży.

4. Paczka wysyłana jest na adres podany w formularzu rejestracyjnym. Kupujący może

dokonać zmiany adresu dostawy. W takim przypadku prosimy o przesłanie nowego adresu

drogą elektroniczną na adres e-mail: sklepinternetowy@sallerpolska.pl

5. Istnieje także możliwość odbioru osobistego,po wcześniejszym poinformowaniu

Sprzedającego i ustalenia miejsca odbioru.

6. Towar jest wysyłany codziennie w dni robocze.

7. W przypadku gdy posiadamy dany towar na stanie magazynowym jest on wysyłany jeszcze

tego samego dnia, bądź następnego jeśli zamówienie nastąpi po godzinie 14.00

8. W razie gdy nie posiadamy danego produktu na stanie magazynowym Kupujący zostanie

o tym powiadomiony oraz o ewentualnym terminie dostarczenia. W takim przypadku do

Kupującego należy podjęcie decyzji czy chce zrezygnować z zamówienia za zwrotem

całości wpłaty czy wyraża zgodę na przedłużenie terminu dostawy.

9. Dostawy towaru z Niemiec otrzymujemy przynajmniej raz w tygodniu co umożliwia nam

sprawną i szybką wysyłkę do naszych Klientów.

10.W przypadku kiedy czas oczekiwania na towar przekroczy 7 dni roboczych prosimy

o kontakt z przedstawicielem Saller S.C.

11.Wszystkie wysyłane przez nas paczki są zapakowane w firmowy karton bądź folię kurierską

Poczty Polskiej, oraz dodatkowo każda przesyłka jest przez nas oklejana firmową taśmą,

w razie widocznych uszkodzeń firmowych zabezpieczeń prosimy o odmowę odbioru paczki,

bądź otwarcie paczki przy kurierze i sprawdzenie jej zawartości.

12.W przypadku zakupu towaru z kategorii WYPRZEDAŻ prosimy o wcześniejszy kontakt

w sprawie dostępności towaru.

§. 8. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)

Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania

przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania

terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)

Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług

drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia

zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed

upływem terminu.

3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wysłane

dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:

1. wiadomością e-mail, na adres sklepinternetowy@sallerpolska.pl

2. w formie pisemnej, na adres Saller S.C. ul.Poniatowskiego 18/18 50-326 Wrocław

4. Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia

woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.

5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:

1. dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu

dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez

Sprzedającego oraz

2. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru),

3. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać

w zwykłym trybie odesłane pocztą.

6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1.

nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach

konsumenta, a w szczególności w odniesieniu do umów:

1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą

konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu

świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana

według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych

potrzeb;

3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca

krótki termin przydatności do użycia;

4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym

opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę

zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój

charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

6. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu

dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne

usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części

zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy

przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

7. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy

komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało

otwarte po dostarczeniu;

8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy

o prenumeratę;

9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli

spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem

terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie

prawa odstąpienia od umowy.

7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument

jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie

14 dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do

odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla

zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze,

aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym.

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem

korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech

i funkcjonowania rzeczy.

10.Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia

Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez

niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający

dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył

Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie

wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

11.Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może

wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania

rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności

od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

12.Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

§. 9. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON

1. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby Sklep Internetowy sallerpolska oraz wszystkie

usługi udostępniane za jego pośrednictwem działały w sposób ciągły bez jakichkolwiek

zakłóceń.

2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do ingerencji w strukturę techniczną usługi „Moje

Konto”, w celu zdiagnozowania nieprawidłowości w funkcjonowaniu usług Sklepu.

3. Usługobiorca zobowiązany jest zachować w tajemnicy i zabezpieczyć login oraz hasło

dostępu do usługi „Moje Konto” w taki sposób, aby nie miały do nich dostępu osoby

nieuprawnione.

4. Usługobiorcy nie wolno przekazywać z wykorzystaniem Sklepu treści bezprawnych.

§. 10. PŁATNOŚCI

1. Za zakupy w Sklepie można zapłacić w następujący sposób:

a) przelewem na rachunek bankowy w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży;

b) przy odbiorze, czyli za pobraniem – zapłata powinna nastąpić gotówką do rąk osoby

dostarczającej towar w dniu dostawy;

c) przy odbiorze osobistym w siedzibie Usługodawcy – zapłata powinna nastąpić najpóźniej

w dniu odbioru towaru.

2. Dane do przelewu: Saller S.C. A.Bergier M.Świderski ul.Poniatowskiego 18/18, 50-326

WROCŁAW DEUTSCHEBANK Oddział Wrocław, nr konta: 88 1910 1048 2415 2309

1144 0001 .

3. W przypadku płatności przy odbiorze osobistym, w siedzibie firmy Saller S.c.

ul.Poniatowskiego 18/18 50-326 Wrocław

4. W przypadku zapłaty przelewem jeśli płatność za towar nie zostanie zrealizowana

w terminie umowa sprzedaży ulega rozwiązaniu

§. 11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Usługodawca zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia

oferowanych usług.

2. Dane osobowe Usługobiorcy mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu

i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie

Regulaminu w szczególności przedsiębiorcom pośredniczącym w zamawianiu usług

kurierskich, operatorom pocztowym i firmom kurierskim w celu nadania przesyłki.

3. Baza danych osobowych Usługobiorców podlega ochronie prawnej. Dane te są szczególnie

chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.

4. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu Internetowego sallerpolska.pl,

który dokonuje przetwarzania danych osobowych Usługobiorców zgodnie z przepisami

ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2002 r.,

nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą

elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204 ze zm.). Zbiór danych osobowych klientów został

zarejestrowany pod numerem .................

5. Usługodawca nie udostępni w żaden inny sposób, niż to wynika z celu działalności Sklepu

oraz zakresu udzielonej zgody i oświadczeń, informacji i danych o Usługobiorcach

jakimkolwiek innym podmiotom trzecim bez podstawy prawnej nakazującej Usługodawcy

takie działanie i zapewnia o podejmowaniu wszelkich starań, aby informacje te były

strzeżone właściwie, a w szczególności w sposób przewidziany przepisami ustawy

o ochronie danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

6. Usługodawca zapewnia Usługobiorcom realizację uprawnień wynikających z ustawy

o ochronie danych osobowych, w szczególności Usługobiorca ma prawo wglądu do swoich

danych osobowych oraz prawo do ich zmiany, poprawiania i żądania ich usunięcia.

7. Skorzystanie z prawa do zmiany, poprawienia lub usunięcia danych z systemu Sklepu jest

dokonywane na podstawie przesłania do Usługodawcy pocztą elektroniczną stosownego

żądania wraz z podaniem imienia i nazwiska/firmy Usługobiorcy.

8. Skorzystanie z prawa usunięcia własnych danych z systemu Sklepu jest równoznaczne

z wyrejestrowaniem się Usługobiorcy oraz wypowiedzeniem umowy.

9. Wraz z usunięciem „Mojego Konta” Usługodawca usunie dane Usługobiorcy na stałe

i bezpowrotnie, zaprzestając tym samym przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy.

Administrator zastrzega sobie jednak możliwość przetrzymywania danych takich jak czas

i adres IP logowania Usługobiorcy po usunięciu konta na potrzeby Policji i prokuratury oraz

danych niezbędnych do rozliczenia wykonanych usług do czasu ich rozliczenia.

§. 12. WYMIANA TOWARU

1. Niezależnie i bez uszczerbku dla praw konsumenta, o których mowa w §. 8., towar może

zostać zwrócony lub wymieniony na inny rozmiar bądź kolor w terminie 14 dni od daty

otrzymania przesyłki. Wyjątek stanowi bielizna osobista, która nie podlega zwrotowi bądź

wymianie w tym trybie.

2. Warunkiem zwrotu w tym trybie jest odesłanie do nas nieużywanego towaru z metkami oraz

dowodem zakupu na adres:

SALLER S.C. A.BERGIER,M.ŚWIDERSKI

ul. Poniatowskiego 18/18

50-326 Wrocław

3. Koszty wymiany pokrywa kupujący.

4. W przypadku wymiany prosimy o wcześniejszy kontakt:

e-mail: lub Tel: +48 531521330.

5. Zwroty przesyłane na koszt firmy nie będą przyjmowane chyba, że wcześniej zostało to

uzgodnione z przedstawicielem Saller S.C..

§. 13. REKLAMACJE

1. Sprzedający ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad fizycznych

i prawnych.

2. Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy

sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie

stwierdzenia występowania wad rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność

określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 i następne Kodeksu

cywilnego.

3. Zgłoszenie reklamacyjne niezgodności towaru z umową powinno, aczkolwiek nie jest to

wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać:

a. Imię i nazwisko,

b. numer zamówienia,

c. opis wad towaru,

d. datę zakupu.

4. Zgłoszenie reklamacyjne nieprawidłowości świadczenia usług drogą elektroniczną powinno,

aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać:

a. Imię i nazwisko,

b. opis nieprawidłowości z podaniem okoliczności, daty wystąpienia i w miarę możliwość

treści komunikatu o błędzie,

c. wskazanie nazwy oraz wersji przeglądarki internetowej oraz nazwy i wersji systemu

operacyjnego Usługobiorcy.

5. Zastosowanie się do ust. 3 lub 4 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze

rozpatrzenie reklamacji.

6. Reklamacje można składać mailowo pod adresem:sklepinternetowy@sallerposka.pl ,

telefonicznie pod nr telefonu: +48 531521330, listownie pod adresem: SALLER S.C.,

ul.Poniatowskiego 18/18 50-326 Wrocław

7. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia.

§. 14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie

przepisy prawa polskiego.

2. W razie powstania sporu, którego nie udało się rozwiązać poprzez porozumienie, sądem

właściwym miejscowo dla jego rozstrzygnięcia będzie sąd właściwy dla siedziby

Właściciela Sklepu. Zdanie poprzedzające nie ma zastosowania do sporów, których stroną

jest Konsument.

3. O każdej zmianie Regulaminu zarejestrowani Usługobiorcy zostaną powiadomieni drogą

mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 30 dni. Zmiany Regulaminu

wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia. Ponadto informacje o zmianach

zostaną umieszczone na stronach Sklepu. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie

zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym

w chwili złożenia zamówienia.