§. 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa obowiązujących na
terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Regulamin wraz z przepisami prawa regulują kwestie
dotyczące korzystania ze Sklepu Internetowego sallerpolska dostępnego pod adresem:
sallerpolska.pl
2. Właścicielem Sklepu Internetowego sallerpolska jest Adrian Bergier,Marcin Świderski
prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SALLER S.C.A.BERGIER M.ŚWIDERSKI
z głównym miejscem wykonywania działalności we Wrocławiu przy ul. Poniatowskiego
18/18 18lok. 18, 50-326 Wrocław, NIP: 8982205557, REGON: 022315583
3. Kupujący może szybko i efektywnie kontaktować się ze Sprzedającym poprzez wiadomości
e-mail pod adresem: sklepinternetowy@sallerpolska.pl telefonicznie dzwoniąc pod numer
tel: +48 / 531521330, faxem: - w Dni robocze w godz. 10.00 - 18.00
§. 2 DEFINICJE
1. Usługodawca, Sprzedający – Właściciel Sklepu Internetowego Saller S.C. o którym mowa
w §. 1 ust. 2 Regulaminu;
2. Usługobiorca, Kupujący – każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,
której ustawa przyznaje zdolność prawną.
3. Przedsiębiorca – Usługobiorca, Kupujący wykonujący działalność gospodarczą
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności
gospodarczej (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 220 poz. 1447 z późn. zm.),
4. Konsument – Usługobiorca, Kupujący będący osobą fizyczną dokonujący z przedsiębiorcą
(w szczególności ze Sprzedającym) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową.
5. Sklep – Sklep Internetowy sallerpolska dostępny pod adresem internetowym sallerpolska.pl
6. Regulamin – Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną,
7. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy,
8. „Moje Konto” – miejsce dostępne dla Usługobiorcy po wprowadzeniu adresu loginu i hasła,
umożliwiające m.in. zamawianie towaru, śledzenie stanu realizacji zamówienia, zmianę
i poprawianie danych osobowych, itp.
§. 3. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na
umożliwieniu korzystania ze Sklepu Internetowego sallerpolska w celu zawarcia umowy
sprzedaży oraz jej realizacji.
2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieokreślony.
3. Zamówienia, w sposób określony w §. 6., można składać po dokonaniu rejestracji lub bez
dokonywania rejestracji. W przypadku dokonywania zakupów bez uprzedniej rejestracji nie
jest tworzone „Moje Konto”.
4. Usługobiorca, który dokonał rejestracji, może złożyć zamówienie po zalogowaniu się na
„Moje Konto” podając login i hasło.
5. Zamówienia realizowane są na terytorium Polski. Istnieje także możliwość wysyłki za
granicę. W takim przypadku warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo
uzgadniane indywidualnie z Kupującym.
§. 4. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu
Usługobiorca powinien posiadać:
a) Przeglądarkę internetową: Internet Explorer w wersji nie starszej niż 7.0 lub Mozilla
FireFox w wersji nie starszej niż 3.0 lub Chrome (wszystkie wersje) lub Opera w wersji nie
starszej niż 2,
b) Włączoną obsługę Java Script,
c) Aktywny adres e-mail.
2. Informujemy, iż strona internetowa sklepu sallerpolska wykorzystuje pliki cookie. Do
prawidłowego działania strony zalecamy wyrażenie zgody na włączenie obsługi plików
cookie. Szczegółowe informacje o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do
informacji za pomocą plików cookie, a także możliwości określenia przez Usługobiorcę
warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach
cookie, za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez
Usługobiorcę telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi znajdują
się w zakładce "Polityka Prywatności"
3. Przed rejestracją lub złożeniem zamówienia bez rejestracji Usługobiorca powinien
potwierdzić zapoznanie się z treścią Regulaminu.
§. 5. REJESTRACJA, WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW
O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Rejestracja jest dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji dla Usługobiorcy tworzone jest
indywidualne „Moje Konto”.
2. Usługobiorca może także dokonywać zakupów w Sklepie Internetowym bez rejestracji,
jednakże w takim przypadku rezygnuje z utworzenia „Mojego Konta” i funkcjonalności do
niego przypisanych.
3. Usługobiorca, w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz rejestracyjny. Do rejestracji
niezbędne jest podanie: loginu oraz ustawienie hasła.
4. W trakcie rejestracji możliwe jest także podanie danych do wysyłki. W przypadku, gdy
formularz wypełnia Konsument są to:
a. Imię i nazwisko,
b. Adres zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto,
województwo, kraj),
c. Numer telefonu.
5. Ponadto w sytuacji częstej nieobecności Konsumenta w miejscu zamieszkania, opcjonalne
jest podanie dodatkowego adresu do wysyłki (będącego np. adresem pracy, opatrzonego
wskazaniem godzin pracy).
6. Jeżeli formularz rejestracyjny wypełnia Przedsiębiorca do wysyłki zakupionych towarów
należy podać:
a. Firmę,
b. Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP),
c. Adres siedziby (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto,
województwo, kraj),
d. Imię i nazwisko osoby do kontaktu,
e. Numer telefonu.
7. Ukończenie rejestracji oznacza zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
8. Usługobiorca może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną.
9. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeżeli
Usługobiorca nie wykazywał aktywności w Sklepie, w szczególności nie złożył zamówienia
lub nie logował się na „Moje Konto” w ciągu 2 lat od ostatniej aktywności.
10.Wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek ze stron, jak również jej rozwiązanie za
obustronną zgodą jest równoznaczne z zablokowaniem Usługobiorcy dostępu do „Mojego
Konta” oraz jego usunięciem.
11.Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeśli:
a. cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami
i celem funkcjonowania Sklepu,
b. działalność Usługobiorcy jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi,
nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób
trzecich,
c. otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych lub
związanej z nimi działalności,
d. uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub
związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Usługobiorcę o zamiarze
uniemożliwienia dostępu do usługi „Moje Konto”,
e. Usługobiorca dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych,
f. Usługobiorca w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu,
g. podane przez Kupującego dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co
do ich poprawności lub zgodności z prawdą a wątpliwości tych nie udało się usunąć
w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.
12.Przez obiektywnie uzasadnione wątpliwości, o których mowa w ust. 11 pkt g. należy
rozumieć w szczególności podanie nieistniejącej miejscowości, podanie nazwy nieistniejącej
ulicy w danej miejscowości, podanie jako nazwy odbiorcy danych fikcyjnych (np. postaci
bajkowych).
13.Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane
przez Usługodawcę zostanie przesłane na podany w usłudze „Moje Konto” adres e-mail.
Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje trwałym
usunięciem „Mojego Konta”. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług
drogą elektroniczną składane przez Usługobiorcę może zostać złożone przez przesłanie jego
treści na adres e-mail podany do kontaktu w osobnej zakładce strony internetowej Sklepu.
14.Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych umów sprzedaży, chyba że
strony postanowią inaczej.
15.Termin wypowiedzenia umowy w przypadkach wskazanych w ust. 9 i 11 wynosi 14 dni.
§. 6. WARUNKI SPRZEDAŻY
1. Usługodawca prowadzi sprzedaż detaliczną towarów prezentowanych na stronach Sklepu
Internetowego sallerpolska.
2. Stronami umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu Internetowego
sallerpolska są: Sprzedający oraz Kupujący.
3. Umowa sprzedaży może zostać zawarta zarówno z Usługobiorcą zarejestrowanym
(posiadającym „Moje Konto”) jak i z Usługobiorcą niezarejestrowanym. Usługobiorca
niezarejestrowany, w celu zawarcia umowy sprzedaży, musi każdorazowo:
a. podać aktywny adres e-mail, dane, o których mowa w § 5 ust. 4 lub 6 oraz
b. potwierdzić zapoznanie się z postanowieniami Regulaminu.
4. Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią
oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst
jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 121; dalej: Kodeks cywilny). Informacje o towarach wraz
z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do
zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
5. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Kupującego
i jego akceptacji przez Sprzedającego z zastrzeżeniem ust. 9-12. Szczegółowy opis trybu
zawarcia umowy sprzedaży określają postanowienia ust. 6-12.
6. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej można składać 24 godziny
na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 16.00, w soboty,
w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Zamówienia
można składać również e-mailem na adres: sklepinternetowy@sallerpolska.pl, Zamówienia
można składać także telefonicznie: +48 / 531521330 Zamówienia składane telefonicznie
przyjmowane są w godzinach 10.00 - 18.00 w dni robocze.
7. W przypadku złożenia przez Konsumenta zamówienia telefonicznie treść umowy sprzedaży
jest niezwłocznie potwierdzana przez Sprzedającego poprzez przesłanie wiadomości e-mail
na adres podany przez Konsumenta. Oświadczenie Konsumenta o zawarciu umowy jest
skuteczne, jeżeli po otrzymaniu potwierdzenia od Sprzedającego Konsument prześle
Sprzedającemu oświadczenie o zawarciu umowy. W tym celu wystarczy odpowiedź na
wiadomość e-mail Sprzedającego o treści np.: „Akceptuję warunki umowy”.
8. Złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej stanowi ofertę zakupu
w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, która jest wiążąca w terminie 7 dni roboczych
(po tym czasie wygasa) i składa się z następujących czynności:
a. wybrania towarów spośród prezentowanych na stronach Sklepu,
b. dodania ich do koszyka,
c. wybrania sposobu zapłaty i dostawy,
d. zalogowania do usługi „Moje Konto” w przypadku, gdy zamówienie składa Usługobiorca
zarejestrowany, chyba że zalogował się wcześniej,
e. dopełnienia obowiązków, o których mowa w ust. 3 w przypadku, gdy zamówienie składa
Usługobiorca niezarejestrowany.
f. kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę".
9. W odpowiedzi na złożone zamówienie Sprzedający wysyła wiadomość e-mail na podany
przez Kupującego adres e-mail lub kontaktuje się telefonicznie w celu:
a. zaakceptowania zamówienia (oferty) – w takim przypadku umowa sprzedaży zostaje
zawarta w dniu złożenia oświadczenia,
b. odmowy przyjęcia zamówienia (oferty) – w takim przypadku nie dochodzi do zawarcia
umowy,
c. propozycji zmian w treści zamówienia, tzw. kontroferta – w takim przypadku do zawarcia
umowy konieczna jest akceptacja kontroferty przez Kupującego.
10.Przyczyną wystąpienia z kontrofertą, o której mowa w ust. 9 pkt c mogą być
w szczególności takie okoliczności, jak brak dostępności zamówionych towarów.
11.Kontroferta, o której mowa w ust. 9 pkt c jest wiążąca dla Sprzedającego w terminie 2 dni.
Po tym czasie kontroferta wygasa. Akceptacja kontroferty przez Kupującego w terminie jej
obowiązywania (2 dni) powoduje zawarcie umowy sprzedaży na warunkach określonych
w kontrofercie.
12.Wszystkie ceny prezentowane na stronach internetowych Sklepu Internetowego sallerpolska
podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów
dostawy, które podawane są przed złożeniem zamówienia.
13.Kontakt ze strony przedstawiciela Sprzedającego, o którym mowa w ust. 8 jest też okazją do
ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego
zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od
momentu zawarcia umowy sprzedaży zamówienie zostaje skierowane do realizacji i towar
może znajdować się już w drodze do Kupującego. Niemniej, Sprzedający deklaruje, iż
obsługa Sklepu dołoży starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy
sprzedaży, umożliwić Kupującemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu
zaksięgowania wpłaty) zmianę treści zamówienia.
14.Sprzedający może w każdym czasie dokonać weryfikacji poprawności i prawdziwości
danych wprowadzonych przez Kupującego. Sprzedającemu przysługuje prawo do
odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
w sytuacjach, o których mowa w § 5 ust. 11 pkt g.
15.Sprzedający może wprowadzać dowolne zmiany dotyczące produktów prezentowanych na
stornach Sklepu. Zmiany mogą dotyczyć cen, dodawania oraz usuwania produktów,
wprowadzania, odwoływania, jak i zmian warunków akcji promocyjnych w dowolnym
momencie. Niemniej wprowadzane zmiany nie będą odnosiły skutku odpowiednio
w stosunku do Kupujących, z którymi została zawarta umowa sprzedaży lub którzy
rozpoczęli udział w akcji promocyjnej.
16.Termin realizacji zamówienia jest każdorazowo wskazywany trakcie zawarcia umowy
sprzedaży. Zwykle czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych. Termin realizacji
należy liczyć od dnia uznania środków na rachunku bankowym Sprzedającego,
a w przypadku wyboru zapłaty przy odbiorze lub odbioru osobistego, od dnia zawarcia
umowy sprzedaży.
§. 7. DOSTAWA
1. Kupujący wybiera sposób zapłaty oraz formę odbioru zakupionego towaru.
2. Zamówione produkty są dostarczane do Kupującego za pośrednictwem firmy kurierskiej:
DHL
a. płatność przelewem: 16 zł,
b. za pobraniem: 20 zł.
3. Przy zakupie kilku rzeczy za przesyłkę Kupujący płaci tylko raz, jeśli waga zakupionych
towarów przekroczy 30 kg koszt wysyłki zwiększy się o kolejną paczkę. O ostatecznych
kosztach przesyłki Kupujący zostanie powiadomiony przed zawarciem umowy sprzedaży.
4. Paczka wysyłana jest na adres podany w formularzu rejestracyjnym. Kupujący może
dokonać zmiany adresu dostawy. W takim przypadku prosimy o przesłanie nowego adresu
drogą elektroniczną na adres e-mail: sklepinternetowy@sallerpolska.pl
5. Istnieje także możliwość odbioru osobistego,po wcześniejszym poinformowaniu
Sprzedającego i ustalenia miejsca odbioru.
6. Towar jest wysyłany codziennie w dni robocze.
7. W przypadku gdy posiadamy dany towar na stanie magazynowym jest on wysyłany jeszcze
tego samego dnia, bądź następnego jeśli zamówienie nastąpi po godzinie 14.00
8. W razie gdy nie posiadamy danego produktu na stanie magazynowym Kupujący zostanie
o tym powiadomiony oraz o ewentualnym terminie dostarczenia. W takim przypadku do
Kupującego należy podjęcie decyzji czy chce zrezygnować z zamówienia za zwrotem
całości wpłaty czy wyraża zgodę na przedłużenie terminu dostawy.
9. Dostawy towaru z Niemiec otrzymujemy przynajmniej raz w tygodniu co umożliwia nam
sprawną i szybką wysyłkę do naszych Klientów.
10.W przypadku kiedy czas oczekiwania na towar przekroczy 7 dni roboczych prosimy
o kontakt z przedstawicielem Saller S.C.
11.Wszystkie wysyłane przez nas paczki są zapakowane w firmowy karton bądź folię kurierską
Poczty Polskiej, oraz dodatkowo każda przesyłka jest przez nas oklejana firmową taśmą,
w razie widocznych uszkodzeń firmowych zabezpieczeń prosimy o odmowę odbioru paczki,
bądź otwarcie paczki przy kurierze i sprawdzenie jej zawartości.
12.W przypadku zakupu towaru z kategorii WYPRZEDAŻ prosimy o wcześniejszy kontakt
w sprawie dostępności towaru.
§. 8. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)
Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania
przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania
terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)
Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług
drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia
zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed
upływem terminu.
3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wysłane
dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:
1. wiadomością e-mail, na adres sklepinternetowy@sallerpolska.pl
2. w formie pisemnej, na adres Saller S.C. ul.Poniatowskiego 18/18 50-326 Wrocław
4. Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia
woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.
5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:
1. dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu
dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez
Sprzedającego oraz
2. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru),
3. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać
w zwykłym trybie odesłane pocztą.
6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1.
nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach
konsumenta, a w szczególności w odniesieniu do umów:
1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb;
3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca
krótki termin przydatności do użycia;
4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
6. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu
dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne
usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części
zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy
przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
7. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;
8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy
o prenumeratę;
9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie
prawa odstąpienia od umowy.
7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument
jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie
14 dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do
odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla
zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze,
aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym.
9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem
korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech
i funkcjonowania rzeczy.
10.Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez
niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający
dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie
wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
11.Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może
wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania
rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności
od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
12.Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
§. 9. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON
1. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby Sklep Internetowy sallerpolska oraz wszystkie
usługi udostępniane za jego pośrednictwem działały w sposób ciągły bez jakichkolwiek
zakłóceń.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do ingerencji w strukturę techniczną usługi „Moje
Konto”, w celu zdiagnozowania nieprawidłowości w funkcjonowaniu usług Sklepu.
3. Usługobiorca zobowiązany jest zachować w tajemnicy i zabezpieczyć login oraz hasło
dostępu do usługi „Moje Konto” w taki sposób, aby nie miały do nich dostępu osoby
nieuprawnione.
4. Usługobiorcy nie wolno przekazywać z wykorzystaniem Sklepu treści bezprawnych.
§. 10. PŁATNOŚCI
1. Za zakupy w Sklepie można zapłacić w następujący sposób:
a) przelewem na rachunek bankowy w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży;
b) przy odbiorze, czyli za pobraniem – zapłata powinna nastąpić gotówką do rąk osoby
dostarczającej towar w dniu dostawy;
c) przy odbiorze osobistym w siedzibie Usługodawcy – zapłata powinna nastąpić najpóźniej
w dniu odbioru towaru.
2. Dane do przelewu: Saller S.C. A.Bergier M.Świderski ul.Poniatowskiego 18/18, 50-326
WROCŁAW DEUTSCHEBANK Oddział Wrocław, nr konta: 88 1910 1048 2415 2309
1144 0001 .
3. W przypadku płatności przy odbiorze osobistym, w siedzibie firmy Saller S.c.
ul.Poniatowskiego 18/18 50-326 Wrocław
4. W przypadku zapłaty przelewem jeśli płatność za towar nie zostanie zrealizowana
w terminie umowa sprzedaży ulega rozwiązaniu
§. 11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Usługodawca zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia
oferowanych usług.
2. Dane osobowe Usługobiorcy mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu
i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie
Regulaminu w szczególności przedsiębiorcom pośredniczącym w zamawianiu usług
kurierskich, operatorom pocztowym i firmom kurierskim w celu nadania przesyłki.
3. Baza danych osobowych Usługobiorców podlega ochronie prawnej. Dane te są szczególnie
chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
4. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu Internetowego sallerpolska.pl,
który dokonuje przetwarzania danych osobowych Usługobiorców zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2002 r.,
nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204 ze zm.). Zbiór danych osobowych klientów został
zarejestrowany pod numerem .................
5. Usługodawca nie udostępni w żaden inny sposób, niż to wynika z celu działalności Sklepu
oraz zakresu udzielonej zgody i oświadczeń, informacji i danych o Usługobiorcach
jakimkolwiek innym podmiotom trzecim bez podstawy prawnej nakazującej Usługodawcy
takie działanie i zapewnia o podejmowaniu wszelkich starań, aby informacje te były
strzeżone właściwie, a w szczególności w sposób przewidziany przepisami ustawy
o ochronie danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
6. Usługodawca zapewnia Usługobiorcom realizację uprawnień wynikających z ustawy
o ochronie danych osobowych, w szczególności Usługobiorca ma prawo wglądu do swoich
danych osobowych oraz prawo do ich zmiany, poprawiania i żądania ich usunięcia.
7. Skorzystanie z prawa do zmiany, poprawienia lub usunięcia danych z systemu Sklepu jest
dokonywane na podstawie przesłania do Usługodawcy pocztą elektroniczną stosownego
żądania wraz z podaniem imienia i nazwiska/firmy Usługobiorcy.
8. Skorzystanie z prawa usunięcia własnych danych z systemu Sklepu jest równoznaczne
z wyrejestrowaniem się Usługobiorcy oraz wypowiedzeniem umowy.
9. Wraz z usunięciem „Mojego Konta” Usługodawca usunie dane Usługobiorcy na stałe
i bezpowrotnie, zaprzestając tym samym przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy.
Administrator zastrzega sobie jednak możliwość przetrzymywania danych takich jak czas
i adres IP logowania Usługobiorcy po usunięciu konta na potrzeby Policji i prokuratury oraz
danych niezbędnych do rozliczenia wykonanych usług do czasu ich rozliczenia.
§. 12. WYMIANA TOWARU
1. Niezależnie i bez uszczerbku dla praw konsumenta, o których mowa w §. 8., towar może
zostać zwrócony lub wymieniony na inny rozmiar bądź kolor w terminie 14 dni od daty
otrzymania przesyłki. Wyjątek stanowi bielizna osobista, która nie podlega zwrotowi bądź
wymianie w tym trybie.
2. Warunkiem zwrotu w tym trybie jest odesłanie do nas nieużywanego towaru z metkami oraz
dowodem zakupu na adres:
SALLER S.C. A.BERGIER,M.ŚWIDERSKI
ul. Poniatowskiego 18/18
50-326 Wrocław
3. Koszty wymiany pokrywa kupujący.
4. W przypadku wymiany prosimy o wcześniejszy kontakt:
e-mail: lub Tel: +48 531521330.
5. Zwroty przesyłane na koszt firmy nie będą przyjmowane chyba, że wcześniej zostało to
uzgodnione z przedstawicielem Saller S.C..
§. 13. REKLAMACJE
1. Sprzedający ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad fizycznych
i prawnych.
2. Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy
sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie
stwierdzenia występowania wad rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność
określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 i następne Kodeksu
cywilnego.
3. Zgłoszenie reklamacyjne niezgodności towaru z umową powinno, aczkolwiek nie jest to
wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać:
a. Imię i nazwisko,
b. numer zamówienia,
c. opis wad towaru,
d. datę zakupu.
4. Zgłoszenie reklamacyjne nieprawidłowości świadczenia usług drogą elektroniczną powinno,
aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać:
a. Imię i nazwisko,
b. opis nieprawidłowości z podaniem okoliczności, daty wystąpienia i w miarę możliwość
treści komunikatu o błędzie,
c. wskazanie nazwy oraz wersji przeglądarki internetowej oraz nazwy i wersji systemu
operacyjnego Usługobiorcy.
5. Zastosowanie się do ust. 3 lub 4 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze
rozpatrzenie reklamacji.
6. Reklamacje można składać mailowo pod adresem:sklepinternetowy@sallerposka.pl ,
telefonicznie pod nr telefonu: +48 531521330, listownie pod adresem: SALLER S.C.,
ul.Poniatowskiego 18/18 50-326 Wrocław
7. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia.
§. 14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie
przepisy prawa polskiego.
2. W razie powstania sporu, którego nie udało się rozwiązać poprzez porozumienie, sądem
właściwym miejscowo dla jego rozstrzygnięcia będzie sąd właściwy dla siedziby
Właściciela Sklepu. Zdanie poprzedzające nie ma zastosowania do sporów, których stroną
jest Konsument.
3. O każdej zmianie Regulaminu zarejestrowani Usługobiorcy zostaną powiadomieni drogą
mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 30 dni. Zmiany Regulaminu
wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia. Ponadto informacje o zmianach
zostaną umieszczone na stronach Sklepu. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie
zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym
w chwili złożenia zamówienia.